VojvodinaCafe
Index - Forumi - Chat - Blog - Upoznavanje - Galerije - Igre - Download
Registracija Uputstvo Lista članova Pretraga Današnje poruke Označite forume kao pročitane Kalendar

Vrati se nazad   VojvodinaCafe Forum > Lifestyle > Zdravlje i lepota

Zdravlje i lepota Saveti za zdraviji i lepši život

Odgovor
 
LinkBack Alati vezani za temu Vrste prikaza
Odgovor: Vitamini
staro
  (#31 (permalink))
Hocu-necu
Početnik
Hocu-necu će uskoro postati poznat članHocu-necu će uskoro postati poznat član
 
Avatar od  Hocu-necu
 
Offline
Poruke: 60
Član od: 12.10.2006.
Poslednji login: juče 18:14
Pol: Žensko
Odgovor: Vitamini - 07.11.2006, 21:27

Jos jedan glas protiv svih vestackih preparata!
Mislim da su farmaceutske kuce preterale sa hvalospevima o svojim proizvodima i da vise misle o svom profitu nego o ljudima...
   
Odgovor sa citatom Povratak na vrh stranice
Odgovor: Vitamini
staro
  (#32 (permalink))
irnik
Moderator
irnik je dostigao maksimumirnik je dostigao maksimumirnik je dostigao maksimumirnik je dostigao maksimumirnik je dostigao maksimumirnik je dostigao maksimumirnik je dostigao maksimumirnik je dostigao maksimumirnik je dostigao maksimumirnik je dostigao maksimumirnik je dostigao maksimum
 
Avatar od  irnik
 
Offline
Poruke: 2,079
Član od: 01.04.2006.
Poslednji login: danas 17:45
Pol: Žensko
Odgovor: Vitamini - 19.03.2007, 07:33

Citat:
Uzimanje vitamina A, E i beta karotena, odvojeno ili u kombinaciji s drugim antioksidansima, može da poveća opasnost od smrtnosti, pokazali su rezultati unakrsne analize rezultata više istraživanja objavljeni u časopisu Američkog lekarskog udruženja (Journal of the American Medical Association).

Dr Goran Bjelaković iz Centra za klinička istraživanja pri Univerzitetskoj bolnici u Kopenhagenu je, zajedno sa kolegama, koristeći banke elektronskih podataka i individualnu zdravstvenu dokumentaciju, sproveo analizu rezultata kliničkih ispitivanja obavljenih na ukupno 232.606 osoba.

Analiza rezultata istraživanja pokazala je da konzumiranje vitamina A,E i beta karotena kao dodatka ishrani povećava smrtnost za oko pet odsto.

Naučnici su ustanovili da konzumiranje vitamina E kao dodatka ishrani povećava smrtnost za četiri odsto, beta karotena za sedam odsto, a vitamina A za 16 odsto.

Istraživači ističu da se štetno dejstvo pomenutih vitamina na zdravlje ljudi može objasniti time što oni, eliminišući slobodne radikale iz ljudskog organizma, negativno utiču na njegove prirodne odbrambene mehanizme, kao i činjenicom da su vitaminski dodaci i drugi antioksidansi sintetički proizvodi i ne podvrgavaju se istim ispitivanjima toksičnosti kao lekovi.

Oni su, medjutim, utvrdili da konzumiranje čistog vitamina C i selena ne predstavlja opasnost.
preuzeto sa net-a


"I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be." Douglas Adams.
   
Odgovor sa citatom Povratak na vrh stranice
Odgovor




Članovi koji trenutno čitaju ovu temu: 1 (0 članova i 1 gostiju)
 
Alati vezani za temu
Vrste prikaza

Vaš status
Ne možete da pokrenete novu temu
Ne možete da odgovarate na postavljene poruke
Ne možete da priložite fajlove uz poruku
Ne možete da prepravljate svoje poruke

vB kod je uključen
Smajliji su uključeni
[IMG] kod je uključen
HTML kod je isključen
Trekbek je uključen
Pingbek je uključen
Refbek je uključen
Pređi na forum

VojvodinaCafe Forum > Lifestyle > Zdravlje i lepota > Vitamini
Slične teme
Tema Autor Forum Odgovora Poslednja poruka
Aromaterapija Lady S Zdravlje i lepota 19 20.04.2008 22:22



Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2006 - 2008 VojvodinaCafe