Puna verzija : Iskustva sa neta
Kakva su vasa iskustva sa poznanstvima preko neta?
Moja su uglavnom pozitivna, ako izuzmemo par razocarenja :roll:
Kako se nalazim u ovoj nedodjiji, i ako izuzmem poznanstva koja sam stekao preko sajta nase zajednice sa svojim sugradjanima, jos nisam imao ni jedan oci u oci kontakt sa personama sa druge strane tastature.
Mada blizi se i to, i sa nestrpljenjem cekam da odleprsam da upoznam pojedince. O razocarenjima necu ni da razmisljam, jer ipak se mi dugo srecemo na ovom net prostranstvu i valjda bi mi nekada neka njihova reakcija zasmetala, no to se jos nije desilo. A nadam se da nece ni u zivo.:uzbud:
Ja mogu da se pohvalim cinjenicom da sam imala skoro sva pozitivna iskustva. Sa vecinom internet drugara sam ostala u dobrim odnosima, a i ono malo sa kojima vise nisam u kontaktu - pa, takav je slucaj i u realnom zivotu, zar ne?
Betty Boop
22.03.2006, 14:12
Ja sam jos uvek pocetnik. Mada kada sumiram do sada i nije toliko lose. :)
Nisam imao negativnih. Neka razočarenja su bila, ali i bez neta ih ima. To je zato što bezrezervno verujem ljudima, pa dok ukapiram da sam ih pogrešno procenio...
yige_gui
05.04.2006, 05:31
nisam imala ni jedno negativno iskustvo.. sa svima sam ostala u dobrim odnosima.. sa nekima se cujem tu i tamo.. cisto da vidimo jesmo li zivi.. a sa nekima se ne cujem nikako.. dec lajf, zar ne? ali sa odredjenom bandom sam zato u kontaktu on d dail basis ;)
ma sa kim god da sam se do sad upoznala, se ispostavilo da je upravo onakav kakav je preko neta... a neki sastanci tek slede :uzbud:
ala ce bude tekilos za shankitos :fijuk:
Panta Ray
11.04.2006, 21:31